|
Sv: Flere som skal begynne 1. mai?
I går var jeg på fest, og der ble det heldigvis servert koldtbord, med masse herlig lavkarbomat. Så da kunne jeg kose meg med kalvekarpaccio, bondeomelett (styrte unna potetbitene), kjøttboller (håper det ikke var mel i dem), scampi, blåskjell og masse annet herlig Drakk ikke så mye alkohol heller, men var ikke så veldig nøye på karbene i det jeg drakk. Det ble en del cava (et par glass kanskje), to glass rødvin. noen slurker vanlig øl og en og en halv boks med lavkarboøl. Å, og en slurk eller to med whisky.
Nå, dagen derpå, har jeg veldig søtsug. Vanligvis bruker jeg å drepe bakfylla(eller mer korrekt trøttheten etter en sen kveld) med sjokolade, pizza og brus, men i dag har jeg måttet holde meg til lavkarbomat. Likevel ikke så verst med egg og bacon til frokost, noen sjokoladetrøfler (86%sjokolade smeltet i fløte og litt smør), og en herlig middag: kyllingfilet i bacon, fylt med rød pesto og litt brie - stekt i ovnen sammen med skiver av squash og sellerirot. Mmmm.. Vurderer å prøve meg på nannahs vafler litt senere, hvis jeg blir sulten igjen.. 
|