Vis enkelt innlegg
Gammel 08-05-11, 17:15   #14
marjusen
Seniormedlem

marjusen sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 42
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Sliter med motivasjonen om dagen ... Er det noen andre der ute?

Jeg var fryktelig matlei i vinter, men nå som våren har kommet begynner motivasjonen og komme igjen for fullt også.

Jeg ELSKER grillmat, så vi griller veldig mye om dagen. Griller alt mulig; kylling, fisk, kjøtt, pølser, scampi og alt mulig annet digg. Grønnsaker med smør er digg å grille. Tilbehøret mitt er salat, fake potetsalat, stekt jordskokk, sellerirotpure osv osv.

Dette er alltid mat jeg elsker da, så derfor er det veldig enkelt å holde motivasjonen oppe på sommeren synes jeg.

Det er liksom middagen jeg ofte blir litt lei av på sommern. Frokost pleier som regel å stå av rester fra middagen.

Har også laget meg litt saftis av funlight saft som jeg fryser ned. Har også laget litt fløteis av pisket fløte, sukrinmelis og smak.

Kaffe med fløte i er også veldig deilig å bruke som mellommåltid når man kjenner søtsuget melder seg og andre trøkker i seg en is

Håper dette var litt motivasjon, hvis ikke hopper du over innlegget mitt:P haha

Marius

marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat