Vis enkelt innlegg
Gammel 08-05-11, 15:37   #12
Maylinn26
Seniormedlem

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 40
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Sliter med motivasjonen om dagen ... Er det noen andre der ute?

Opprinnelig lagt inn av kthnk, her.

Jeg sliter også. Er utrolig matlei og umotivert og alt er bare rævva...
Har sprukket litt i det siste og gått inn og ut av ketose et par ganger, derfor står vekten på stedet hvil nå og har stått der i flere uker. Tror vi begynte sånn omtrent samtidig, og jeg har gått ned ca 6 kg på 9 uker... så du er
heldig!!! *misunnelig som bare det*

Mitt lille lys i verden når jeg er så umotivert som nå, er at jeg unner meg jordbær litt oftere (jordbær = ) og at jeg har kjøpt meg noen fine plagg i den str jeg vil inn i. En kikk på dem og tanken på at de skal passe en dag der fremme, fungerer ganske ok

Ja jeg også unner meg jordbær, syns det er veldig godt! I tillegg spiser jeg litt Fedon brød, savnet etter brød i den daglige kosten min ble alt for stort... Jeg syns at de som klarer å leve helt slavisk og strengt over hele fjøla er kjempe flinke, selv har jeg falt av lasset et par ganger. Jeg er ikke flau for å innrømme at jeg har falt av lasset, tror ikke jeg er alene der ute i verden...