Vis enkelt innlegg
Gammel 08-05-11, 15:05   #57
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem

<insert_scary_name_here> sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Lavkarbo eller høykarbo på 17.mai?

Opprinnelig lagt inn av sirib, her.

Dette er ikke et spørsmål som er aktuelt for meg. Jeg velger alltid lavkarbo, det er jo som tidligere sagt her en livsstil.
Når en føler at en må/vil "unne seg" noe høykarbo, trives en da med lavkarbo-livsstil?
Jeg har hverken lyst på eller føler noe cravings etter godis, brød etc.
Jeg skal på frokost til søsters(type spekemat, laks, eggerøre, salat etc) og grilling senere på dagen. :-)

Jeg trives med det jeg. Men jeg savner likevel bl.a. pizza. Skjønner virkelig ikke hvorfor det skal bety at jeg har det "fælt" på lavkarbo. Det får være måte på fanatisme synes jeg...

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

Jeg spiser hva jeg vil når jeg vil. Jeg er faktisk voksen og bestemmer selv. Så får jeg bare ta konsekvensene av mine valg som de kommer, jeg dør ikke av en softis et par ganger i året, ikke legger jeg på meg de 20 kg jeg har mistet av det heller.
Så hvis jeg vil ha en soft is på 17. mai, så spiser jeg det uten det minste dårlig samvittighet.

*liker*