Vis enkelt innlegg
Gammel 08-05-11, 12:50   #2
langaard
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2010
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Lunsj under eksamen

Opprinnelig lagt inn av Therese_M, her.

Har dere forslag til hva man kan spise under en eksamen? Før jeg begynte på lavkarbo var valget enkelt, men ikke det sunneste: en eske med IFA, en plate firkløversjokolade, en eventyrbrus og noen brødskiver med ymse pålegg. (Uff, ikke helt stolt av å ha kalt dette for eksamensmat..) På lavkarbo er ikke valget like enkelt. Det må være noe som er enkelt å spise, det skal kun kreve én hånd siden den andre skal være ledig til skriving, det skal ikke bråke, og det skal være lavkarbo.

Suppe og salater et utelukket, det krever for mye koordinering og tar oppmerksomheten bort fra eksamen. Knekkebrød bråker for mye, og lavkarbobrød er partystopper. Det skal ikke være enkelt det her, men det er uten tvil verdt det!

Har dere noen gode forslag? Jeg har lagt hodet i bløt, men finner ikke noen gode idéer på egen hånd..

Ost og skinkepålegg med hjertesalatblad

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat