Vis enkelt innlegg
Gammel 08-05-11, 12:24   #4
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Er ny, kan noen hjelpe meg?

Hva er det du ikke "liker" med fettet og grønnsakene? Har du lest ketolyse-boka?

Hvis du skal spise så lite karbo MÅ du øke på kraftig på fettet. Dette kan gjøres på mange måter, noe står i boka - andre tips får du vet og søke på forumet.

Grønnsaker venner man seg på - det er bare og starte med små mengder kokt feks blomkål og brokkoli som du kan mose med urter og litt fløte og smør, smaksansen din vil endre seg over litt tid.

Evt kan du se nærmere på fedon lindberg som har litt mer karbo og litt mindre fett i sine anbefalinger.

Tenk helse og god ernæring også selv om jeg skjønner at du er svært stresset med vekta. Den første og av og til andre uka går du uansett bare ned vann - det er først etter dette fettforbrenningen gir utslag.

Tilslutt - hvor mye skal du ned? Er du reelt overvektig? Les linkene du har fått - du bør velge og sette deg godt inn i lavkarbo - og kanskje velge en retning som er mer komfortabel for deg og din smakssans

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat