|
Sv: Tar steget inn hit ...
Opprinnelig lagt inn av mrs kishty, her.
hvordan går det med deg nå Prell?
Totalt sett synes jeg oppstarten har vært tøff. Det å lese gjennom veietråden for alle som startet sammen med meg og være den eneste på stedet hvil. Samme hjemme- det var min elste datter sim foreslo at jeg skulle prøve dette etter minus ti kilo på en mnd. Mannen mistet vekt sporenstraks (selv med juks og karboøl) og jeg... Trøtt med smerter i kroppen!
Nå strever jeg med å kutte søtstoff. Alt annet er igrunnen uproblematisk men jeg er fortsatt trøtt og føler meg oppblåst. Hovne hender og føtter. Men jeg synes det er lettere å unngå det jeg ikke skal ha (med et unntak) enn på andre kosthold. Hvis jeg begynner å gå ned litt og kroppen slutter å være trøtt skal det gå bra. Det å komme seg tilbake i jobb blir også et pluss - mye mye lettere å ikke spise så mye da. Ikke tilfeldig at det p bli plassert innaktiv i sofaen hjemme = vektoppgang. Jeg er en kjedespiser.
Strever litt med trening pga av trett /tung kropp. Sist uke ble det styrke/kondis bare en gang - jeg har tenkt å " vedlikeholde" med 2x i uken og primært satse på roligere aktivitet. Men tur har jeg gått nesten daglig!
Hvordan går det mrd deg? Får du det til og kommer resultatene du ønsker deg? Passer kostholdet i livet ditt? Siden jeg har ned meg mannen er det litt lettere tror jeg...

Første mål: under 100
|