Tråd: Psmf
Vis enkelt innlegg
Gammel 08-05-11, 01:51   #39
solsikke123
Medlem

Medlem siden: Feb 2011
solsikke123 er på en erverdig vei

Sv: Psmf

Og takk til deg photobscura

Du er vel en av de her inne (som jeg har fått med meg) som jeg har inntrykk av at sitter inne med veldig mye god kunnskap.
Som du nå delte, takk skal du ha.

Jeg synes det er supert å få gode argumenter på hvorfor ting er helseskadelig. Jeg kan mer og mer om karbiser og kunstig søtning (kan vel ikke så mye der ennå, fordi jeg vil gjerne beholde mine suketter, men jeg kunne ikke særlig mye om dette. Og for meg var det nyttig.
Gode svar, mine damer. Tusen takk.
Jeg kommer til å bruke dem om ikke så lenge.

Og en ting til...dere som har vært her inne lenge sitter på så mye kunnskap og erfaring om kosthold og helse, som både er imponerende og spennende. Dere kan nok med enkelhet sortere hva som er sant/ riktig/ galt osv her inne. Men for oss nye så er det tusenvis av innlegg å sette seg inn i. Man møter en haug motargumenter fra omgivelsene når man er fersk og i starten i starten på en livstilsendring (omgivelsene kaller for en diett) som er omfattende og i strid med alt man tidligere trodde på.
Jeg vet jo at vi trenger fett for noen vitaminer og noe drift i kroppen, men jeg tenkte ikke på det nå, for å si det sånn

Uansett, takk for fine svar.
Jeg GLEDER meg til å ta dette med meg til noen venner...

solsikke123 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat