Vis enkelt innlegg
Gammel 07-05-11, 23:47   #1965
Namba
Seniormedlem

Namba sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd i 2010 også?

Så bra! Dette er tredje gangen min på ketolyse. Jeg har gått i fella for andre gang etter at jeg var ferdig slanket, men nå er det jo snakk om så få kilo som skal vekk. Jeg synes det har gått bedre både denne gangen og den forrige enn første gangen da alt var nytt og jeg ikke visste hvor mye fett og karbohydrater jeg skulle spise. Men nå har jeg jo helt klart fordelen ved at jeg skal ned 2-3 kilo i motsetning til forrige gang da jeg skulle ned 21 kg. Det går jo så raskt og det er jo så mye lettere. Når det er så få kilo det er snakk om så er jo forskjellen på hvert enkelt kilo ned tydelig også, så belønningen kommer nokså umiddelbart. Det er utrolig godt.

Jeg må bare få fortelle dere noe, fordi jeg er så glad. Vi flyttet i påska, og nå begynner stua å nærme seg ferdig. Vi mangler kun litt som skal opp på veggene, spisestuelampe, å få malet brannmuren, å få satt på plass peisen og noe småtteri. det hørtes ikke så lite ut når jeg ser det på trykk, men det begynner uansett å bli fint på stua nå. Jeg er så fornøyd, for i kveld fikk vi hengt opp to lamper, et stort bilde og to hyller. I går kastet vi det gamle, stygge vitrineskapet vårt. For to dager siden fikk vi ny skjenk og nye planter, og alt dette til sammen har utgjort så mye. Jeg begynner å bli fornøyd. Mye gjenstår i resten av huset, men det snakker vi ikke om.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat