Hei Skulle skrevet her tidliger i uka men.... Vært lite nedgang på vekta siste uke da men 0.5 kg er jo litt.. Som jeg skrev forrige gang så ble det stopp i og etter påske da av en eller annen grunn. Tror jeg henger meg på det Mekkal skrev da om disse muffinsene. Lagde endel av dem før påske jeg også og de ble helt greie på smak. Fant ut at jeg tok med endel av dem når jeg var borte sånn at jeg også hadde noe til kaffen når de andre kosa seg med gode kaker. Spiste vel en 5-6 en dag og en par stk 2 dager. Det var eneste endringen jeg gjorde da for middagene var enten kjøtt eller fisk som jeg spiser hjemme. Er jo veldig mye "sukker" i dem i forhold til mengden så tror det ble en brems i vektnedgangen på ett eller annet vis... sto nesten stille i 2 uker da men når har det krøpet nedover igjen de siste dagene. Har kommet til første delmål da med "bare" 2 siffer på vekta hehe Blir ganske bra med trening også så en blir litt sprekere etterhvert. Vurdere å flytt det endelige målet mitt 5 kg ned da men tar det litt som det kommer.