Tråd: Psmf
Vis enkelt innlegg
Gammel 07-05-11, 21:26   #21
Kari Marita
Seniormedlem

Kari Marita sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Psmf

Opprinnelig lagt inn av Ashley, her.

Neimen for all del, denne ekstremdietten skal da aldri bli noe livsstil. Men siden mitt kosthold har inneholdt en god del mer karber de siste ukene så tenker jeg å "kickstarte" med denne for å komme inn i lavkarboen igjen. Har da kun tenkt å teste det ut i 7-10 dager.

Men hva ville dere anbefalt etter disse 7-10 dagene? gå over til generell lavkarbo, eller et kosthold som gir deg lov til å ha litt mer karber? jeg trives ikke i ketose. er redd for å få evigvarende mensen tilbake...som varte i nesten 2 mnd når jeg for første gang gikk over til lavkarbo. altfor stor påkjenning for kroppen min

Jeg stor trives på et lavkarbo kosthold med rundt 50-150 g karber daglig. Da er det rom for mere variasjon i kostholdet. Jeg trives heller ikke på et ketogent kosthold. Det er for mye fett for meg og jeg syns det blir for hardt å løpe/trene da, dette er individuelt da. Jeg trener mye løping og for å yte best mulig trenger jeg minst 50 g karber daglig.

Sist redigert av Kari Marita : 07-05-11 kl 21:31.
Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat