Vis enkelt innlegg
Gammel 07-05-11, 20:25   #1741
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei Elinmor, kjekt å høre at det går bra med deg
Du har jo gjort en kjempejobb, vær stolt av den!!!!

Fase 3 er like ulik som de 2 foregående i forhold til vektendring, noen går fortsatt ned mens andre begynner stablisering/vedlikehold av vekten.
Høres ut som sykepleieren din er veldig fornuftig, vedlikehold (fase 3 eller 4) på sommeren gir deg stor frihet i forhold til grilling, ferie og andre sommeraktiviteter.

Den motviljen du snakker om har jeg fått bryne meg på i dag.
Vi skal på ferie om noen uker, og jeg har ingen sommerklær - og da mener jeg ingen!
Så det ble noen timer på ulike butikker i dag, før jeg endelig fant 1 bukse og 2 topper som jeg er sånn noenlunde fornøyd med
Måtte prøve forran speilet her hjemme da jeg kom hjem, og var fortsatt fornøyd - men 5 timers innsats stemmer liksom ikke helt med utbyttet
Nå må jeg bare finne noen sommersko som jeg kan bruke til, og så er jeg klar til tur

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat