Vis enkelt innlegg
Gammel 07-05-11, 13:05   #277
Ego
Medlem

Ego sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Ego er på en erverdig vei

Sv: April 2011 --->

Hei hei!

En stund siden jeg har skrevet noe her, men har fulgt kuren til punkt og prikke sammen med en venninne - veldig fint å ha en støttespiller i det daglige! MEN; nå går det sakte med vektnedgangen.. 300 gram siden påske.. før det en nedgang på ca 4,5 kg. Totalt i underkant av 5 kg på 6 uker, men altså fint lite de siste 3 ukene og en del av vekten i starten er jo vann. Jeg er motivert, men kjenner at det er litt tungt med hensyn til "alt styret" som følger men en slik kur. For i øyeblikket er det jo en slankekur, men på sikt mer en livsstil, med rom for flere karbohydrater. Jeg følger Atkins, og fulgte introduksjonen de 3 første ukene. Etter dette har jeg lagt til brød (bestående av egg, jbkm, kesam, olje, bakepulver, soyaproteinpulver m/ 0,8 karbo), sukrin og melkeprodukter som fløte, rømme og cottage cheese. Har også spist litt sukkerfri sjokolade.. Tror jeg kanskje må fortsette på introduksjonen for å få vekten til å løsne litt...? Alså kutte ut de tingene jeg har lagt til? Er det noen andre som erfarer noe lignende her? Kan nevne at min venninne spiser ganske likt og har en del flere brøderstatninger, men går mer ned enn meg. Selvfølgelig er jo dette individuelt, men likevel..

Ha en fin lørdag alle sammen!

Ego er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat