Vis enkelt innlegg
Gammel 07-05-11, 07:58   #8
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 46
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo og MYE trening

Opprinnelig lagt inn av Zillah, her.

Kanskje ikkje så lurt å kaste seg på hard trening i timesvis kvar dag før du har vend deg til det. Kroppen treng litt tid innimellom øktene for å ta seg inn igjen.

Godt poeng! Dersom du har vært lite aktiv lenge bør du ta en gradvis tilnærming. Jeg har vært tilnærmet inaktiv i nærmere to år (utenom noen trilleturer), og jeg har startet svært forsiktig nå med styrke og kondisjonstrening bare en gang i uken og et par gåturer/trilleturer i uka. Kommer til å øke på etterhvert, men jeg har god erfaring med å være for ambisiøs og falle av lasset fort (enten skader meg eller mister motivasjonen) så denne gangen gjør jeg det på den "riktige" måten

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat