Vis enkelt innlegg
Gammel 06-05-11, 23:38   #3
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Forteller du de rundt deg at du er på ketolysekur?

Jeg sier også jeg er på lavkarbo - til alle som ikke kommer unna raskt nok når jeg setter i gang hahaha! Neida, spøk til side - jeg har vært svær åpen - fordi dette er viktig for meg. Dessuten er misunnelse svært påtakelig i lunsjrommet

Besøk får også lavkarbomat - tidligere har jeg jo laget høykarbo-ekstra til besøket - men det slutta jeg med - de spiser jo uansett opp MIN lavkarbo-mat FØRST ...

Eks: kjøttsaus med spaghetti til gjestene - og etter å ha lært - et TONN med kokte grønnsaker - som ble oppspist mens det var spaghetti igjen... MAKAN!
En annen gang - godt kjøtt og saus - MASSE kokte grønnsaker til meg - og poteter og gulrot til de andre - jepp, grønnsakene ble VEKKE og potetene lå mye igjen..
Grillmiddag - med blomkålsalat til meg og potetsalat til resten (salat i tillegg da) - vel... gjett hva som forsvant og hva som ble igjen??

Så nå er det slutt - nå er det lavkarbo uansett hvem som kommer på besøk - til og med sambo (som IKKE trenger miste vekt) er kjempebegeistret for salatene, blomkålsalaten, fetaostkrem, coleslaw osv - han får potet og gulrot en gang i blant - men det går alltid hardest utover MINE grønnsaker

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat