Jeg sier også jeg er på lavkarbo - til alle som ikke kommer unna raskt nok når jeg setter i gang hahaha! Neida, spøk til side - jeg har vært svær åpen - fordi dette er viktig for meg. Dessuten er misunnelse svært påtakelig i lunsjrommet Besøk får også lavkarbomat - tidligere har jeg jo laget høykarbo-ekstra til besøket - men det slutta jeg med - de spiser jo uansett opp MIN lavkarbo-mat FØRST ... Eks: kjøttsaus med spaghetti til gjestene - og etter å ha lært - et TONN med kokte grønnsaker - som ble oppspist mens det var spaghetti igjen... MAKAN! En annen gang - godt kjøtt og saus - MASSE kokte grønnsaker til meg - og poteter og gulrot til de andre - jepp, grønnsakene ble VEKKE og potetene lå mye igjen.. Grillmiddag - med blomkålsalat til meg og potetsalat til resten (salat i tillegg da) - vel... gjett hva som forsvant og hva som ble igjen?? Så nå er det slutt - nå er det lavkarbo uansett hvem som kommer på besøk - til og med sambo (som IKKE trenger miste vekt) er kjempebegeistret for salatene, blomkålsalaten, fetaostkrem, coleslaw osv - han får potet og gulrot en gang i blant - men det går alltid hardest utover MINE grønnsaker