Vis enkelt innlegg
Gammel 06-05-11, 22:22   #158
detgladehjerte
Juniormedlem

detgladehjerte sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
detgladehjerte er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Opprinnelig lagt inn av wonderwoman, her.

Jeg lagde en middag i dag som jeg syns ble kjempegod:
Nok til 3-4 porsjoner
Et blomkålhode. Rev det på rivjern og stekte det i meierismør på middels varme i ca 5 min.
Stekte 400 g karbonadedeig, finhakket den og tilsatte blomkålen. Krydret med salt, pepper og mye paprikapulver. Hev oppi en neve hakket vårløk, og lot alt surre et par minnutter. Serverte med guacemole lagd av en avocado, limesaft, chilipulver, salt og en stor ss creme fraiche. Nam!!

Namnam...det hørtes veldig godt ut, må nok prøves ut ja Aldri rivi kål på rivjern før, det blir spennende !! =)

Når det gjelder kosttilskudd, så kommer jeg til å bestille ketolyse-tabletter asap!! I tillegg tar jeg krom , kalsium og magnesium tilskudd....er dette nok??

Er veldig fornøyd med denne uka, en "ny" start på livet med lavkarbo, og to treningsøkter! Hurra for meg, skrytskryt hehe...
Har fått meg ticker også, så nå er det bare å stå på! Gleder meg til å se forandringer i kroppen! Har ikke veid meg denne uka, gjør det til mandag tenker jeg

Ha en flott fredag alle sammen

Sist redigert av detgladehjerte : 06-05-11 kl 22:34. Årsak: Glemte å skrive om den nye tickeren min :D
detgladehjerte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo.. Svar med sitat