Opprinnelig lagt inn av Zen
Men det sosiale presset er så sterkt, og venninnene mine er allerede drittlei av at jeg har avlyst bytur etter bytur. 
Du kan jo gå på byen uten å drikke masse vel ?? Syns det er synd at du skal miste det sosiale fordi du slanker deg. Gå på by'n og kos deg du. Det er ingen som legger merke til (andre enn du selv) om du bruker lenger tid på glasset ditt enn andre (vet du hvor mange glass vennindenen dine har drukket når dere er ute sammen ?)
Og det vanntipset (vann eller farris med sitronskive i ) funker ! Har brukt det i mange år jeg.... Også kan det jo godt hende at du tåler en del drikke allikevel. Er det gode venner du skal ut med kan du jo spøke med at du er innnmari billig i drift om dagen fordi du blir så fort full. og si at de må passe på deg litt
Kos deg med venninnene dine ! Det er det viktigste. Hvis det blir for store restriksjoner på hva man kan gjøre er det mye lettere å sprekke. Du finner nok din grense (det tar bare en gang det ) og din måte å gjøre det på !