Vis enkelt innlegg
Gammel 06-05-11, 17:25   #311
Mona_K
Medlem

Mona_K sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Noen marsstartere her?

Opprinnelig lagt inn av hannedt, her.

Jeg har vært for slapp tror jeg, har ikke gått ned noe i det hele tatt de siste to ukene. Har hele tiden vært i ketose, men ingen vektnedgang og det frustrerer meg noe innmari. Vil veldigt gjerne under 80-tallet før 17. mai :P Nå blir det ihvertfall en teskje med cocosa i kveldskoppen min med te, tror kanskjeg får i meg for lite fett. Føler meg litt mislykket med vektnedgangen til tider når jeg ser andre som har sust ned i vekt, og jeg har bare gått ned 5 kilo på to måneder... Vet jo at vektnedgang er individuelt, men jeg skulle gjerne gått ned mer jeg også! :P

Jeg har heller ikke gått ned noe.. Spist for mye dritt.. Hele tiden vært i ketose også. Men spist for lite grønnsakertror jeg.. Definetivt ikke fet som er problemet selv om jeg ikke bryr meg så mye om det fett greiene. Jeg ser at jeg ofte tar av meg mer når jeg spiser mindre kalorier.. Frustret har holdt på å prøve å komme meg under 90 siden i juli i fjord men har tatt pauser der jeg har lagt på meg. Så har jeg gått i ketose og ned til 90 ut av ketose lagt på meg også inn igjen osv osv.. Men vær gang jeg begynner igjen så stopper det opp på 90-89.. URK! Lei hele greia...

Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat