Tråd: Togtråden!
Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-11, 22:42   #378
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Togtråden!

Sent men godt snublet jeg inn i bursdagvogna tidsnok til å rope høy: HURRA for Gerd!!!!
Har vært nok en travel togdag hos meg.
Startet rolig med en rolig tur i kjøre til jobben vogna, men så gikk hastigheten opp.
Først var jeg innom treningsvogna, for så å svippe innom møtekavalkadevogna i noen timer før jeg måtte sprinte bakover i toget for å finne auologen-vogna.
Var så sliten at jeg nesten sovnet i tannlegestolen, men det gikk fort over når tannlegen startet boret......
Ettermiddagen har gått med i planlegge-ferie-vogna, og nå har vi snart en overordnet ferietur planlagt
Det var da jeg endelig fikk tatt meg en tur rundt i toget, og oppdaget altså dette bursdagsselskapet.
..... endelig forsto jeg hva all syngingen i korridorene dreide seg om

Så forøvrig at vi har fått hjemmekontorvogn, og den tror jeg faktisk jeg skal benytte meg av i morgen

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat