Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-11, 22:20   #84
Anarko
Seniormedlem

Anarko sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Maiskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Kitsu, her.

Urk. Ligger på sofaen og diller med to laptoper for øyeblikket. Har litt lyst å gå en tur, men beina er ikke med på det. Vonde som bare det i dag, lurer på om det er fordi det har blitt kaldere igjen.

Jaja, jeg får i alle fall ryddet opp i begge pcene. Den ene har blitt skrudd fra hverandre og fått seg en omgang med støvsuger i tillegg, den var støvete.

Hehe, tenkte du multitasket voldsomt siden du hadde to. Men leste lenger ned og såg grunnen der da

Jeg gikk kjempelangt forrige lørdag. Over en mil faktisk. Noe jeg er litt fornøyd med. Men kjente det godt i beina både søndag, mandag og tirsdag. Har selvfølgelig vært ute og gått etter det, bare ikke så mye.

Fikk nettopp vite at faren til noen venninner av meg er død, og måtte informere min mor om det, siden hun kjente han også. Usj, triste greier.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat