Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-11, 21:40   #7546
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Dette er en veldig bra online-scan jeg kjører med jevne mellomrom. Alltid helt oppdatert.

Hrm, glemte du å legge ved en link?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Kjøpte du lokalt i butikk kan du jo ta den med inn og få de til å se på den. Hos meg er det stort sett alltid nettleseren som henger seg opp... og da går disken så det suser! Dette både for IE og FF... har chrome også - men bruker ikke så ofte.

Personlig mener jeg at de nyeste datamaskinene kort tid etter innkjøp henger seg vel ofte - jeg har og har hatt flere maskiner oppgjennom årene og det var lite problemer med dell'n fra 2003.... mens både min og sambo sin som er ganske nye oppfører seg litt "rart". Det blir nok ikke HP neste gang - men noe helt annet, kanskje dell igjen - siden jeg var overimponert over servicen når harddisken røk etter 4 år...ny kom levert på døra dagen etterpå!
Jobber med og få opp formen nok til å avinstallere ALT og installere ubuntu istedet

Jeg tror du er inne på noe her Hadde litt trøbbel med Chrome'n her om dagen, og det var underlig nok etter at Firefox var blitt brukt ... vet ikke om det har noe med saken å gjøre, da, eller om det var tilfeldig ...

Maskina har faktisk slått seg av to ganger også. Helt uten videre ... Kjøpte på nett, så tenkte å sende en mail i første omgang ... Jeg har Packard Bell for øvrig.

Takk for input!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt