Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-11, 21:29   #58
Maylinn26
Seniormedlem

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 40
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Søker desperat etter svar!

Opprinnelig lagt inn av Ellekaramelle, her.

Voldsomt så forskjllige priser det var på tannlegebehandling da....
Jeg betalte 845 kr for å trekke den siste visdomstannen min. Det er litt over en måned siden. Nå må det sies at den ikke var så vrien å få ut som TS sin var da... stakkars.. Men jeg hadde ising og vondt i godt over en uke etterpå.( Hadde en sånn kjempevanskelig tann for noen år siden. Trodde jeg skulle DØ i tannlegestolen..Tannlegen tok spenntak på armlenet, og svetten haglet på ham der han dro som en gal.. Og tannlegeassistenten holdt hendene mine.Hun lå nesten over meg til slutt, sikkert i angst for at jeg skulle knalle til tannlegen. Jeg prøvde å sparke etter ham, men heldigvis for ham, hadde jeg et litt langt dongeriskjørt på meg den dagen, så jeg fikk ikke langet skikkelig ut med foten. Haha. Det var en sinnsyk opplevelse.)

Å milde himmel dette hørtes kjent ut gitt! Syns det var en grusom opplevelse.... Å det fyret jo opp under min enorme tannlege skrekk...

Vet du hva, jeg syns også prisene spriker noe enormt! Tror jeg skal holde meg til de jeg er hos nå, de er koselige, rolige, hjelpsomme, å ikke minst er prisen veldig god..