Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-11, 21:15   #6
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Grei næringsfordeling?

Opprinnelig lagt inn av lille_flode, her.

Jeg sliter veldig med fett, men sånn som jeg har spist der, klarer jeg det fint uten å føle meg uvel eller bli dårlig.

Jeg har spist løk, paprika, sopp, purreløk, grønn salat i dag altså, men det er jo ikke akkurat noen karbobomber noe av det, jeg trakk frem Skyr og Atkinsbaren bare for å beskrive karboinntaket. Og i beregningen er ikke sukkeralkoholene trukket fra så det er nok i virkeligheten mindre karbs enn det der.

Vel - liker du iskrem? Eller bløtkake? Pisk krem og del opp jordbær i småbiter og bland i - så har du bløtkake Bruk sukrin eller litt flytende natreen for litt søtsmak. Lavkarboiskrem kan du lage med den smaken du liker best - MANGE oppskrifter her inne! (og du får i deg FETT! )

Ellers har jo laks, avokado, makrell i tomat, entrecote, nakkekotelett osv en del godt fett i seg - så kanskje om det er litt "skjult" på denne måten så er det enklere?

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat