Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-11, 20:00   #7544
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Nå er den forresten noenlunde stille La oss håpe den har jobbet fra seg for en stund!

Angående vifta, så er den ganske stillegående Ville ha det sånn ...

Kjøpte du lokalt i butikk kan du jo ta den med inn og få de til å se på den. Hos meg er det stort sett alltid nettleseren som henger seg opp... og da går disken så det suser! Dette både for IE og FF... har chrome også - men bruker ikke så ofte.

Personlig mener jeg at de nyeste datamaskinene kort tid etter innkjøp henger seg vel ofte - jeg har og har hatt flere maskiner oppgjennom årene og det var lite problemer med dell'n fra 2003.... mens både min og sambo sin som er ganske nye oppfører seg litt "rart". Det blir nok ikke HP neste gang - men noe helt annet, kanskje dell igjen - siden jeg var overimponert over servicen når harddisken røk etter 4 år...ny kom levert på døra dagen etterpå!
Jobber med og få opp formen nok til å avinstallere ALT og installere ubuntu istedet

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/