Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-11, 19:35   #17
AneHagen
Juniormedlem

Medlem siden: May 2011
AneHagen er på en erverdig vei

Sv: Blogging om LCHF

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Så jeg legger meg flat og ber om unnskyldning for at jeg kommenterte bloggen din her. Av og til har jeg nok litt dårlig nettvett. Jeg skal slette det jeg skrev.

Heisann Vimsen. Det er helt i orden og jeg forstår virkelig frustrasjonen over overskriften VG valgte når de linket til innlegget mitt. Hva tror du jeg tenkte selv med overskriften "Slik fikk jeg bikinikroppen" - Les hvordan Ane klarte å slanke seg!

Jeg holdt på å dette av stolen! Men VG bruker overskrifter for å skape en lyst til å lese videre. Lesernes VG har heller ingenting med VG å gjøre men er en egen blogg del hvor enkelte engasjerende innlegg trekkes frem.

Innlegget mitt handler ikke om Nutrillett eller om en bikinikropp jeg har fått. Det handler om hvordan jeg la om kostholdet og aktivitetsnivået mitt over tid og hvordan jeg ved å få kontroll over kroppen min fikk den til å fungere. Det handler også om viktigheten ved å gjøre noe, og ikke bare klage uten å gjøre noe.

For min del trenger du ikke slette noe som helst, jeg tåler det og har full forståelse for hvorfor du kunne tenke deg at jeg brukte slankepulver når jeg også har nutrillett som en del av hverdagen min.

No hard feelings her

AneHagen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kroppen min sin Svar med sitat