Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-11, 15:20   #7534
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Tror garantien min går ut om en mnd eller noe. Så da kan jeg vel bare gjøre det da? Men er litt skeptisk til å skru den opp og sånn. Kan man ødelegge noe? Hadde den inne til reprasjon når den sluttet å lade og da tror jeg de fiksa det også, for den ble ikke så varm etter det. Men nå bråker vifta og den blir varm. Men ikke så varm at den slår seg av..

Ta ut strømkontakten, og vær forsiktig så du ikke får støt eller noe. Skru av lokket som du ser er nærmest lufteutgangen på pcn' (gjerne bak eller på siden). Du vil nok ganske kjapt se mest støv akkurat i utgangen, det er ofte ikke så mye støv på selve vifta. Disse kan du plukke ut med fingrene gjerne Bruk gjerne en sånn plastklype du bruker i stekepanna om du har noe sånt til å plukke ut støvet hvis du finner noe Du kan ikke ødelegge noe ved og bare skru ut skruene og se inn i den

Som sagt så har både jeg og sambo acer, men jeg har et lite lokk akkurat over vifta - og til han ser det ut som om jeg må skru av ALT og da ble jeg mer skeptisk hehe

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/