Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-11, 13:17   #7529
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av kennygirl, her.

Jeg har dette problemet!! Den blir kjempevarm under og slår seg av etter ca 10 min om jeg ikke har laptopbord med vifte eller setter den oppå noe så den får luft...
Den var ikke sånn i starten.
Hva er grunnen til at dette skjer? Og er det noe jeg kan gjøre for å fjerne problemet?

Jepp - det koster et par hundrelapper og få den blåst ren for støv... nå gjør jeg det selv fordi det enkelt og fjerne lokket og sånt på min acer - men på sambo sin ser jeg ikke noe enkelt lokk man kan ta av så der tør jeg ikke skru selv - jeg anbefaler at du bare snakker med nærmeste databutikk eller der du kjøpte den så fikser de det på null komma niks For min pc tar det dessverre bare noen få mnd så må jeg gjøre det igjen - minst to ganger i året... men du vil merke enorm forskjell etterpå!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/