|
Sv: Søker desperat etter svar!
Ser jeg var heldig, forsåvidt. Jeg hadde mista noen plomber og fikk sånn sett innpass hos Tannlegehøyskolen. De ville også trekke to av visdomstennene mine, og det fikk jeg gjøre hos kirurger der, og betalte 500 for det. Det tok et par månedr før jeg kunne spise på den siden, og jeg fikk beskjed om at det ville ta opp til halvannet år før det var helt grodd, og det gjorde det omtrent også, i tilleg til at jeg hadde feber og var inmmari dårlig, tygget forte-tabletter og gurgla cordysol som om det ikke var en dag i morgen, Dette var før lavkarbo.
For et par år siden var jeg hos tannlegen min for en sjekk, og hun sa at det var på tide å ta de to andre, og ga meg henvisning til kjeveortopedisk poliklinikk (tror jeg det heter) på Ullevål, og fikk igjen fjernet dem kirurgisk. Dette betalte jeg egenandel på, ca 300 kroner, eller, jeg tror jeg til og med hadde frikort og fikk det gratis! Denne gangen trengte jeg bare litt paracet, og skylte ikke munnen en eneste gang. Sårene var helt grodd på et par måneder! Så, jeg tror i alle fall at sårheling er en helt annen bissniss i fraværet av høykarbo!
Bra du fant ut av det, da!

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|