Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-11, 09:44   #46
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Søker desperat etter svar!

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Litt sent med gode råd nå, men hvis du har flere visdomstenner som skal ut: GÅ TIL SPESIALIST.

Det er mange år siden jeg trakk mine visdomstenner. Den vanlige tannlegen min - som også er en god venn - anbefalte sterkt å bruke en spesialist. Han forklarte det med at det er stor forskjell på å trekke 5 visdomstenner i måneden, sammenlignet med å trekke 5 visdomstenner om dagen. Tiden tannlegen bruker på operasjonen er proporsjonal med plagene du opplever i ettertid.

-

Han som opererte ut mine 2 første visdomstenner var professor i oral- kirurgi og lærer ved tannlegehøyskolen!
Og han var svært dyktig!
Men betennelsen som hadde kommet fordi visdomstannen min ikke kom frem og heller lå og råtnet i kjeven min, kunne han ikke noe for, stakkar!
Dog hans fortjeneste at den ble tatt hånd om på rett måte!

Men det er også stor forskjell på å trekke tenner og operere dem ut! Til og med prismessig!