Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-11, 09:19   #7523
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Enig meg deg, Photo. Finner alltid noe "unikt" eller noe jeg kan sy om. Bortsett fra klær som tydeligvis kommer fra dødsbo, så tenker jeg at dette er plagg som noen har likt godt, men av ulike grunner ikke kan bruke lengre. Siden det letteste hadde vært å kaste plagget, så regner jeg med at de synes at plagget er verd å bruke en stund til.
Dessuten var det kjekt å ha fretex i nærheten da buksene begynte å bli for store!
Bruk-og-kast-mentaliteten er altfor utbredt i Norge

Er alltid innom second-hand butikker i utlandet, utrolig mye artige saker og klær

Ja, samme her. Jeg har jo vokst opp 2. hand! Var så heldig å arve klær fra søstre som var født åtte og ni år før meg. Mens alle gikk i pasteller så var jeg kledd opp i okergult og brunt, nylon og cord. Haha!
Men jeg har respekt for at noen ikke holder ut tanken på å gå i brukte klær selv om jeg synes det er dumt, men så klart i 157cm sitt tilfelle så stiller det seg absolutt i et helt annet lys.
Om noen synes det er ekkelt å tenke på at jeg kjøper brukte underkjoler, så får det være deres problem. Jeg vasker dem, og som mine egne opprinnelig nye klær som jeg har brukt mer enn en gang, så er de da rene.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥