Vis enkelt innlegg
Gammel 22-08-05, 15:13   #5
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Zen

Hmm..ok. Beklager at jeg maser nå, men jeg trenger å få det inn med teskje: Du sier at det ikke hjelper å spise masse karber, men bør jeg spise litt flere enn vanlig, slik at jeg går ut av ketose?

Tror ikke det går så raskt at det hjelper noe særlig (sånn samme dag mener jeg). Fordi om du er ute av ketose (ikke har målbar mengde av ketoner i urinen) mener jeg å ha hørt at kroppen trenger litt lenger tid, -iallefall et par tre dager før den er tilbake i karbeforbrenningsmodus. Det krever litt mer en bare litt mere karber en dag liksom. Og da er det ikke verdt det - bare for å drikke 1/2 flaske mer. Da koster det bokstavlig talt mer enn det smaker, - om du skjønner hva jeg mener.

Bare vær glad for at du er billig i drift - be om vann med sitronskive, det går greitt igjennom som voda/tonic eller gin/tonic ! .... om du ikke ønsker kommentarer...
Jeg har drukket farris/vann med sitron i mange år jeg - uten kommentarer fra noen !!