Tråd: 20 kg ned?
Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-11, 08:08   #191
Lisa-pyon
Medlem

Lisa-pyon sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Japan, Togane city
Alder: 35
Lisa-pyon er ny på veien

Sv: 20 kg ned?

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Det står jo i boka at man ikke skal trene mer enn 2 ganger i uken på ketoselyse, altså legens egne ord. Jeg skal først tilbake til den kroppen jeg hadde før og da uten å se sterk eller i 'god form' ut, men deretter vurderte jeg oppstramming, og da blir det jo styrke. Jeg synes bare ikke at damer med markeringer er særlig fint, jeg liker bedre en 'jentekropp' som bare er generelt slank uten å se sliten ut. Dessuten veier muskler mer enn fett, så det er ikke gunstig for meg som først og fremt er kun ut etter tallet på vekta.
Men dette er noe vi vil være uenige om uansett, du liker jo å trene og da er det jo selvsagt at du liker en trent kropp også.

Åja, nå skjønner jeg hvorfor det står det, fordi ketolyse er anbefalt for veeeldig overvektige, ikke for folk som vil ned 5-10kg osv, veldig overvektige ska jo ikke trene særlig i starten :s. veldig overvektige burde jo ikke trene i det heletatt, bortsett fra gåturer osv, er jo skikkelig dårlige for leddene deresosv.. JEg synes også overtrente jenter er fælt, men synes det er fint å ha såppas muskler ar armskinnet ikke dingler om jeg beveger mer osv:P og man får så lett fin holdning når man er sterk
men vi kan jo bare være enig i å være uenig ;D

Lisa-pyon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Larkarbo:) Svar med sitat