Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-11, 00:15   #21
alpro
Juniormedlem

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oslo
alpro er på en erverdig vei

Sv: Vegetarianer- går dette?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Bortsett fra at det er påbudt med madrass på betonggulvet, og at de fleste kyr nå går fritt rundt i store fjøs med dataforing, dvs at de selv bestemmer når de vil spise. Og har egne klø-maskiner de besøker når de ønsker osv.
Forøvrig er det meget streng kontroll med dyrehold i Norge, og man har ofte besøk av forskjellige instanser flere ganger i måneden. Så å drive det dere kaller elendig dyrehold er faktisk veldig vanskelig.
Jeg er oppvokst på gård, og jeg syns det er utrolig trist at folk går rundt og tror på dette tullet som skrives av fanatikere som aldri har sett en levende høne i sitt liv.

Jeg lagde ikke denne tråden for å måtte forsvare mine meninger og det jeg står får. Du får gjerne ha din mening, men akkurat her ønsker jeg ikke å diskutere en sånn sak (en diskusjon som forøvrig aldri tar slutt). Har du veldig streke meninger du føler for å få utløp for, forslår jeg at du heller tar kontakt med NOAH e.l. (hva med vegetarforumet?) (som sikker aaaaldri har sett en levende høne nei) og ta opp det du mener der.

Sånn... Er det noen som vet hvor jeg får tak i denne Atkins-boken?

alpro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vegetarianer som forsøker seg på lavkarbo Svar med sitat