Vis enkelt innlegg
Gammel 04-05-11, 21:47   #8
Georgine
Supermoderator

Georgine sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 56
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Tv2 Sporty - steinalderkost

Opprinnelig lagt inn av VistaX, her.

Denne har jeg lest. Men det er klart at det gjør jo nybegynner som meg (har holdt på siden januar) litt mer usikker når såkalte "eksperter" fraråder slike kostholdsendringer. Hvert fall når man hører på vanlig forståelse som jeg nevner i mitt første innlegg.

Men jeg stortrives med lavkarbo, og savner overhode ikke pasta, poteter, brød, potetgull, burger, pizza, sjokolade etc. Har fått til mitt eget kosthold, hvor jeg tillater blant annet knekkebrød, bær

Du får tenke på alle ekspertene som råder en til å bytte til lavkarbo og spise mye fett, de aller fleste av disse er leger. Nå er det noen som argumenterer med at leger ikke får samme opplæring i ernæring som ernæringsfysiologer, men til det så får man bare opplyse at det faktisk er mulig å tilegne seg mer kunnskap om dette i ettertid.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat