Vis enkelt innlegg
Gammel 04-05-11, 21:32   #37
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 46
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Kan fløte bli til sukker?

Opprinnelig lagt inn av Foksy, her.

Dette var en lærerik tråd om kunstig søtning
Siden det er flere som har skrevet om laktoseintoleranse, våger jeg meg frempå med at par kommentarer.
Datteren min er laktoseintolerant, men hun tåler joghurt og andre syrnede melkeprodukter. Melkesyren hjelper til med å spalte laktosen. Vet ikke om det gjelder for alle da, noen er mer intolerante enn andre.

Vil også tipse om Kerutabs, som er tabletter med enzymet laktase, som spalter laktosen for deg så du kan spise hva du vil!!! Softis, krem, kaker osv

Jeg tåler syrnede melkeprodukter og ost, men jeg reagerer på melk og fløte Men jeg tåler litt av dette også, men det går i perioder. Noen ganger reagerer jeg veldig, andre ganger reagerer jeg bare litt. Da jeg var barn var det ganske ille, men den intoleransen har vokst litt av meg.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat