Vis enkelt innlegg
Gammel 22-08-05, 11:18   #6
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Remi Sture

Men det var jo stivelsen jeg egentlig lurte på. Har alltid hørt at dette er bannlyst på Atkins. Stemmer ikke dette da?

Det er ikke så mye stivelse i kjøttedeigen at det gjør noe. Og bannlyst er vel et noe sterkt ord. Det er forskjell på å barbere seg å skjære hue av seg, - for å si det sånn. Selv om jeg er en av dem som har blitt kalt "fanatisk/hysterisk" her inne så bruker jeg hue og spiser bl.a. kjøttdeig om jeg har lyst på. Så spis din kjøttdeig med god samvittighet du !!

Ta en titt i oppskriftsdelen av forumet også. Der finner di mange variasjonsmuligheter for kyllingretter, kjøttretter etc. Mulighetene for variasjon over temaet egg, kylling, koteletter, biff, salat og grønnsaker er så mange at du ikke behøver å bli matlei. Liker du fisk forresten, det er noen skamgode fiskeoppskrifter der også !!
Konsentrer deg om alt du KAN spise - det er masse !! Min familie sier iallefall at de alrdi har fått så mye god mat som etter at jeg fikk inn for 100% Atkins kosthold !

Lykke til videre