Tråd: Togtråden!
Vis enkelt innlegg
Gammel 04-05-11, 20:12   #336
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Togtråden!

Innholdsrik dag på toget gitt.
Startet i hjerteforsknings-vogna, hvor jeg fikk sjekket elastisitet og strømning i pulsårene.
Flott hastighet på blodstrømmen, og bedre elastisitet enn gjennomsnittet for min aldersgruppe
Deretter gikk ferden over i telefoneringsvogna for å bestille plass på Kielferga og ringe servicemann på stekovnen (den begynte å "sprenge" sikringer i helga.... takk og lov for automatsikringer )
Ble noen timer i kontorvogna, før jeg nå har delt meg mellom vaskeklærvogna og sofavogna.
Må nok også komme meg innom vannvogna, for jeg ligger veeeeldig på etterskudd med væskeinntaket

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat