Vis enkelt innlegg
Gammel 04-05-11, 12:23   #36
Livsglede
Seniormedlem

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 58
Livsglede har en fantastisk aura rundt segLivsglede har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ikke gått ned et gram siden oppstart

Opprinnelig lagt inn av Prell, her.

Takk! Godt å høre fra noen med "feil" fasong (eller riktig i følge min mann ). Jeg trenger imidlertid å gå ned i vekt og hvis jeg er av typen som går ned mindre enn ti kilo i løpet av et år vil jeg nok velge en annen løsning!

Jeg skal kutte søtstoff helt denne uken. Kaffe drikker jeg ikke så koffein forsvant med Pepsi maxen. Tomat har jeg ikke spist mer enn to-tre ganger. Når du sier melkeprodukt - mener du alle? Jeg spiser endel (nei, ikke ekstreme mengder) ost, rømme, fløte og creme fraise... På den annen side er det en av grunnene til å prøve LK...

Jeg har tittet litt på sidene til extravagansa...

Hei på du Har du testet PSMF? Jeg booster vektnedgangen med det av og til. Det er lavkarbo, lavfett og høyprotein. Jeg kjører psmf 4,5 dager og lchf 2,5 dager så tilbake på psmf igjen, det funker supert på min kropp. Men det gjør jeg bare av og til altså, da psmf er er ekstremdiett og noe en IKKE skal følge over lang tid. Men tenkte på tålmodigheten din og resultater. Du kan sjekke inne på bloggen min mer om PSMF.

Livsglede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden redusert lavkarbo uten egg,meieriprodukt,nøtter,gluten, og hvetestivelse Svar med sitat