Tråd: Togtråden!
Vis enkelt innlegg
Gammel 04-05-11, 07:16   #314
Antoinette6
Seniormedlem

Antoinette6 sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 65
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Godtfolk !!!

Jeg har vært i teatervogna ! Jeg ankom like før Torshov. Soria Moria-vogna, altså. Kjempebra stykke av Kjetil Bang-Hansen. "Ti liv" - komedie fra krigen. Ja, jeg vet det høres litt rart ut, men det anbefales på det varmeste. Har fått svært gode kritikker.

Moren min spanderte også gratinerte sjøkreps i restaurantvogna som faktisk ligger INNE i teatervogna, - et lite hjørne, liksom. Veeeeeldig, veeeeeeldig bra ! Anbefales også !

Og ellers ? Jeg føler at jeg 'holder på' vannet, - men det kan like godt være noe jeg tror fordi jeg syns det går så tregt nedover. Nå har jeg ikke vært i veievogna siden fredag morgen, men skal ta meg en tur innom i morgen tidlig. Fredag reiser jeg med hurtigtoget til konfirmasjon i Stavanger.

God tur ! Første stopp er en av vannvognene ! Godt det er så mange. . .

Husk også vitaminautomatene som er montert i vannvognene !

Djinglebells, djinglebells. . . nei, det var no' annet. . . .

Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat