hihi nå kribler det i magen min kan være vannet jeg nettopp drakk i en fei, eller så er det tanken på at om 500g så har jeg gått ned 3 kg! 0,5kg er jo egentlig ingenting bare jeg følger lavkarbo og ketolysen til punkt og prikke. Jada, 3kg på 5-6 uker er kanskje ikke så mye, men her har det altså gått SÅ tregt at dette er visst et stort steg for meg. Om 600g derimot er jeg søren meg UNDER 70kg og da skal jeg aldri aldri aldri over den grensa igjen, basta! Det kribler også fordi plutselig så blir jeg tobarnsmor i morgen allikevel, altså dagmamma-barnet mitt kommer i morgen allikevel i stedenfor på torsdag. Så i morgen tidlig skal jeg forsiktig grave fram gåstol, vippestol, rangler og gym matta vi brukte til pjokken min før han kunne krabbe. Håper bare det ikke blir noe sjalusidrama mellom min og han da. Nei nå må jeg traske over til sovevogna, for dette betyr plutselig at jeg må opp 06.30 allikevel i morgen og jeg som akkurat drakk 1 liter vann da.. for et dumt tidspunkt å få vite at jeg må forte meg å sove. Glad sovevogna er vegg i vegg med toalettvogna fortsatt!