|
Sv: Togtråden!
Jeg har så sykt vondt i beina i kveld *hyle, grine og syte* kan ikke fatte hva jeg har gjort.. Det startet i ene ankelen mens jeg drev ryddet og vasket tidligere i dag. Det kjentes ut som noe som jeg oppfatter som en blodpropp (det er nok ikke det) altså det er som om blodet stopper opp og det blir et enormt trykk og det stikker. men nå stråler det fra begge lårene og nedover, knærna er helt utmattet og jeg greier ikke lengere å gå på de.. Kan da vel ikke ha blir så utslitt av å rydde vel? Lurer på hva det kan være.. jeg begynte å ta magnesium for 3 dager siden, så det kan være noe med det, men jeg tviler.
Ellers har kosten min vært helt ok i dag, litt mer fett enn hva jeg skulle, også kalorier, men ellers er alt perfekt.
hmm tror jeg slår meg ned i tvvogna og slapper av litt jeg..
Det ble ikke til at babyen jeg er dagmamma for kommer i morgen, men han kommer i overmorgen i stedenfor. Det skal bli gøy! bare synd at det kræsjet med psykologtimen min.. jaja jeg har alltids en mann som kan se etter han i 1 time. Spent på hvordan babyen og min gutt går sammen og ikke minst, hvordan det er å være 'mamma' til TO med bare 9 måneder i mellom. og for ikke å glemme å stå opp 06:30! Jeg står opp rundt 12 nå ;P og guttungen min sover lenge også, er ikke vandt med babyer lengere hehe.
|