Vis enkelt innlegg
Gammel 03-05-11, 21:16   #7489
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: slapp og sliten

Opprinnelig lagt inn av rregi, her.

Hei dere Nå har jeg levd lavkarbo i fire dager, og har følt meg sååå fresh - men i dag gikk jeg på en smell - og sovnet på sofaen med en gang jeg kom hjem fra jobb. Sov i tre timer! Jeg som ikke pleier å sove middag til vanlig.. Kan det ha noe med kostomleggingen å gjøre?

Fikk også et skikkelig svimmel-anfall under en liten fjelltur i går. Kan det også være en begynner-tabbe fra meg?

Jeg tenker på at kroppen trenger litt tid til å omstille seg fra å bruke sukker som energi til fett. Så ta det rolig noen dager hvis du kan. Det tar 3-4 uker før kroppen har lært seg å bruke fett like effektivt som den før brukte sukker. Og det tar ca ett år før fettforbrenningen er på topp. Det var en rar følelse i starten av kostomleggingen. Jeg kunne være god og mett, men kjente at jeg var helt tom for energi likevel.

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC