Vis enkelt innlegg
Gammel 03-05-11, 20:34   #19
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Vegetarianer- går dette?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

(Linken fra dyrebeskyttelsen er fra 2000, men jeg har skjønt at ikke mye er forandret i dag).

Bortsett fra at det er påbudt med madrass på betonggulvet, og at de fleste kyr nå går fritt rundt i store fjøs med dataforing, dvs at de selv bestemmer når de vil spise. Og har egne klø-maskiner de besøker når de ønsker osv.
Forøvrig er det meget streng kontroll med dyrehold i Norge, og man har ofte besøk av forskjellige instanser flere ganger i måneden. Så å drive det dere kaller elendig dyrehold er faktisk veldig vanskelig.
Jeg er oppvokst på gård, og jeg syns det er utrolig trist at folk går rundt og tror på dette tullet som skrives av fanatikere som aldri har sett en levende høne i sitt liv.