Vis enkelt innlegg
Gammel 03-05-11, 18:09   #13
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: 19 karbohydrater og 1072 kalorier

Jeg må bare skyte inn at man ikke må spise masse grønnsaker for å få i seg vitaminer og mineraler. Det er en god del vitaminer og mineraler i meieriprodukter, kjøtt og egg som jeg ser at hun har spist. Nå sier jeg ikke at man ikke skal spise grønnsaker, men det er ikke verdens undergang om man ikke gjør det. Men det er mange måter å lure inn grønnsaker på. Hva med grønnsaksmos? Blomkålmos, brokkolimos f.eks.? Kok de grønnsakene du vil ha med så lite vann du kan (eller dampkok for at de skal beholde mest mulig av vitaminer og mineraler) og hell av vannet og mos i stavmikser sammen med fløte, en god dæsj med meierismør og krydder etter smak. Eller spinatstuing (min favoritt for tiden )? Eller kanskje du kan finne noe godt i Grønnsaksretter og -tilbehør til middag (samletråd)?

Men 1072 kcal blir jo litt vel lite... Stor fare for at kroppen kan gå i sparemodus når du spiser så lite. Hvordan er fordelingen mellom fett, proteiner og karbohydrater i kcal?

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat