Opprinnelig lagt inn av 157cm, her. Favoritt-steviaen er fra friendlyshop, den er ren og bra. Men egner seg best til sånt som (is)te, kan være vanskelig å lære seg å porsjonere... til en toliters-kanne med te bruker jeg feks en halv teskje av denne. (Men andre liker det søtere, forsåvidt) - Har også NuStevia fra iherb, den er iblandet litt sukrin og blir sånn sett litt mer anvendelig - men det er en smakssak. Begge er gode. Og iste-metoden min har jeg lagt ut her. Mange urteteer blir veldig gode avkjølt - mine favoritter er yogi detox (er omdøpt til "pure" på de fleste helsekoster - helhetlig kryddersmak), blandinger av peppermynte/lakrisrot, og evt grønn te med mint/guarana. Og, selvfølgelig, lykke til med hele utredningen! Det må være et enormt krafttak bare å pushe for å faktisk bli utredet - husk å puste mellom takene.
Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.
Favoritt-steviaen er fra friendlyshop, den er ren og bra. Men egner seg best til sånt som (is)te, kan være vanskelig å lære seg å porsjonere... til en toliters-kanne med te bruker jeg feks en halv teskje av denne. (Men andre liker det søtere, forsåvidt) - Har også NuStevia fra iherb, den er iblandet litt sukrin og blir sånn sett litt mer anvendelig - men det er en smakssak. Begge er gode. Og iste-metoden min har jeg lagt ut her. Mange urteteer blir veldig gode avkjølt - mine favoritter er yogi detox (er omdøpt til "pure" på de fleste helsekoster - helhetlig kryddersmak), blandinger av peppermynte/lakrisrot, og evt grønn te med mint/guarana. Og, selvfølgelig, lykke til med hele utredningen! Det må være et enormt krafttak bare å pushe for å faktisk bli utredet - husk å puste mellom takene.
PUSTER! Og tar tak i tipsene dine med en gang!