Vis enkelt innlegg
Gammel 03-05-11, 16:27   #31
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Lage mat på TV

Opprinnelig lagt inn av raskall, her.

Nja.. Lavkarboen er vel ikke hovedsaken. Håper de tar det med i det hele tatt.

Mitt budskap når det gjelder vektreduksjon er nemlig ikke at lavkarbo er veien. Mitt budskap er at metoden man bruker er uvesentlig bare man finner en metode man inkorporerer i en permanent livsstilsendring.

Min metode er tilfeldigvis lavkarbo og trening. Er ikke sikkert det er riktig metode for "alle andre".

Enig - men det er viktig at lavkarbo står fram som ETT alternativ som kan fungere - istedet for som Drevon sier at lavkarbo er tull...
Jeg tror heller ikke at lavkarbo er løsningen for alle - mange fungerer kjempefint på et norskt kosthold og trening. Det er derimot et stort antall som HAR forsøkt dette og ikke fått det til å fungere, enten ved at man ikke går ned i vekt og/eller at man ikke klarer og holde vekten etter vektnedgang.

For min del har jeg prøvd "alt annet" inkludert spise sunt og trene mye over lengre tid uten at det hjalp - så om bare noen få ser at det finnes alternativer utenom lavkalori-veien så er jeg fornøyd

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat