Vis enkelt innlegg
Gammel 03-05-11, 15:51   #75
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Latterlige ferdigprodukter

Opprinnelig lagt inn av Minni1, her.

Ja det fins hjelpemiddler for å åpne kartonger. Kan fås på hjelpemiddelsentralen for de som trenger det.

Disse ferdigproduktene har hjulpet meg enormt i perioder som kroppen ikke samarbeider så jeg skjønner godt at noen kjøper det. Nå har jeg ikke prøvd denne eggerøra men blir jeg noen gang så dårlig som jeg var så er det et godt alternativ for meg.
Jeg syns det var råteit når jeg så den første gangen men når jeg leste her inne så ser jeg at det kan være en hjelp å få ting litt ferdig i enkelte stuasjoner i livet.

Kom til å tenke på en ting... Kan ikke du be om sånn tilskudd (grunnstønad) for spes mat grunnet sykdom?? Ferdig oppkuttet mat må jo være perfekt for deg! MEN det er jo fordyrende...

Jeg kunne be om det for poden som har adhd hvis jeg kunne legge frem kvitteringer på maten jeg kjøpte samt attest fra legen om at maten jeg kjøpte virket.