Jeg har ikke selv disse symptomene, men jeg drikker desverre bare mer og mer Pepsi max og litt annen aspartamsøtet brus og tenker ofte at jeg burde slutte. Jeg tror selv at jeg reagerer med å samle vann (føler meg mer pløsete, spesielt hoven rundt øynene) og magen reagerer definitivt (men vet ikke om det er aspartam eller koffein. Jeg reagerer nemlig veldig på kaffe om det overskrides 2 kopper om dagen). Når det gjelder vektnedgangen har den stoppet litt opp i det siste, faktisk gått bittelitt opp også, men det er uansett i så kort tid at det ikke trenger å være noe mer enn naturlige svingninger. Det kan også være fordi jeg har vært litt for slurvete med kostholdet. Jeg er så matlei så det har blitt både litt lite og for ensidig mat ispedd med enkelte picas på ostechips Men tanken har jo slått meg, at det kan være mitt stadig økende inntak av lettbrus som er årsaken. Jeg skal kutte lettbrusen når jeg føler meg klar for det, akkurat nå jobber jeg mer med å komme i gang med litt mosjon. Tar tak i en ting av gangen her Men jeg følger spent med på denne tråden