|
Sv: Flere som skal begynne 1. mai?
Opprinnelig lagt inn av Annne, her.
Så flott og litt rart at du har blitt så mye smalere uten at det har vist seg noe særlig på vekta! Har vekten stått helt stille i samme periode? Jeg rotet vilt gjennom sakene mine i går på jakt etter målebånd, men fant det desverre ikke.. Jeg får stole på speilet og vekta så lenge.
Jeg synes også det har vært tungt å trene, helt fryktelig faktisk. Og enda verre; jeg har ikke hatt noe lyst heller. Beina har liksom blitt blytunge bare jeg har tenkt på trening. OG da hjelper det hvertfall ikke at de faktisk oppfører seg som betongklosser når jeg endelig kommer meg ut. Vi får ta tiden til hjelp! Fikk betryggende tilbakemeldinger her inne om at kroppen er i en omstillingsfase og at det kommer til å gå over.. Puh!
Selv er jeg i gang med nye uke, og jeg som allerede forrige uke begynte å kjenne meg litt matlei, har masse ideer til ting jeg vil spise. I dag står rømmegrøt på agendaen, og i løpet av uken har jeg lyst til å prøve meg på noen blåbærmuffins eller noe sånt. Lagde iskrem i går, med bringebær. Har allerede noen forbedringsideer til neste runde (varme opp bærene først, eller ialle fall tine og knuse dem så de gir fra seg saft og sprer seg jevnere utover i isen) og så må jeg skaffe meg flytende natreen eller noe for å blande med Sukrinet og forhåpentligvis få bort den rare bismaken..
Kom det forresten noe svar på prisen på ketosticks? Jeg lusket rundt og lette på et par apotek i byen i dag, men fant det ikke... Er det sånt de oppbevarer bakk kassen kanskje? Jeg turte ikke å spørre i tilfelle det var veldig dyrt...
I dag hadde jeg plutselig gått ned, så jeg har sammenlagt gått ned 2,7 kg i løpet av en knapp uke, så kroppen har nok bare holdt på vannet
Beina mine kjennes periodevis blytunge ut også, som om tyngdekraften klistrer meg til bakken og beina såvidt greier å subbe seg avgårde, hehe. Men regner med det gir seg etterhvert, kroppen må vel bare venne seg til å forbrenne frett fremfor sukker. Håper det ikke tar så lang tid..
Husker ikke prisen på ketosticks, men vet at enkelte Menybutikker har de, står sammen med de andre ketolyseproduktene
|