Vis enkelt innlegg
Gammel 21-08-05, 12:56   #8
Helene
Seniormedlem

Helene sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Alder: 39
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Jeg har gått ned rung 26 kg siden januar. har 3-4 kg igjen nå. Har gått oppigjen litt siste dagene siden jeg har gitt skit i hva jeg spiser. Tenkte å ta en pause en liten stund for å så begynne på nytt når jeg kommer godt i gang med studiene.

jeg begynner å bli fornøyd. men er ikke helt. har forsatt en del mage som må vekk..

kjøpte meg en ola/dongeri jakke her for noe uker siden.. hver gang jeg går i den føler jeg meg feit... HELT til jeg ser meg selv.. da ser jeg tynn ut... så går det 10 min så føler jeg meg feit igjen.. så tror det ligger i hode jeg..

har litt overflødig hud.. men ikke mye. har ikke vert den flinkeste til å trene denne tiden. Men nå har jeg begynt på førskolelærer utdanneslen og vi skal være ute 2 dager i uken første måndene og fra 24 okt - 9-des skal jeg være i prakis i barnehage håper jeg får litt mosjon da.

og så skal jeg begynne å trene ved treningsenter tror jeg. har mange sene skoledager der jeg ikke begynner før 12 så da kan jeg trene på morgenen for å få noe ut av dagen..

så håper kroppen og jeg blir fornøyd i løpet av dette halvåret. sån at når januar kommer igjen så har jeg kommet i mål

Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat